eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(!) Ostrzeżenie dla klientów mbankuRe: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
  • Data: 2007-01-12 10:42:01
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pawel81 wrote:

    > Abstrahując od samej awarii, przypominam, że nie jest ona meritum
    > sprawy. Zdarzenie uświadomiło mi jedynie jak traktowany jest klient w
    > przypadku zgłoszenia i rozpatrywania reklamacji.

    Witam
    Słuchaj nie masz się co martwić ;) ja w Multibanku gdzie razem z
    dziewczyną płacę za konto 10zł teraz albo i 12 nie pamiętam, miałem to
    samo. Wpłacałem głupie 400zł dla kolegi właśnie do mbanku bo u nas nie
    ma wpłatomatu. Też się zacięło i Pani na infolinii bez emocji
    powiedziała mi że to przyjmie jako zwykłą reklamację (opisałem to tu na
    grupie) - tak to już po prostu w BRE jest. Podpisali umowy na wpłatomaty
    z firmą zewnętrzną na niezbyt szybki czas rekacji przez co płacą jeszcze
    mniej i tyle. O tyle to drażniące, że w mbanku nie masz wyjścia a w
    multi masz tylko, że wpłata w kasie kosztuje bodajże 2 albo 3 zł do
    jakiejś tam kwoty. Dlatego też opuściłem a w zasadzie opuszczam multi.
    Mam teraz konto w mbanku do allegro i wypłacania kasy - nic za nie nie
    płace i wymagam tylko minimum byleby przelew poszedł i kasę można było z
    bankomatu wybrać. I mam spokój - na razie ;)


    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1