eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej › Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
  • Data: 2006-03-14 20:21:02
    Temat: Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
    Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że masz jakieś kompleksy związane z brakiem wyższego
    > wykształcenia.

    W nosie mam kto ma jakie kwity. Można mieć 3 fakultety i z głodu zdychać.
    Piszesz z jakimiś docinkami więc dla mnie jesteś magister :-). Przy okazji
    też jestem mgr ale jak pisałem dla mnie to mało ważne no i dyplomu nie
    widziałem od 20 lat. Ale wiem gdzie leży :-)

    > niż jakiś pan Tupin z Samoobrony.

    Jest dyrektorem departamentu prawnego Ministerstwa Skarbu Państwa. Każdy
    jest "jakiś". na pewno są i "inne" analizy prawne no ale dla mnie zawód
    PRAWNIK ma wiele wspólnego z zawodem PROSTYTUTKA. I tu i tu sprzedaje się
    swoją uczciwość i godność za kasę.

    > Nie ufaj nikomu. Sam próbuj myśleć i dowiedzieć się, jak jest naprawdę.

    Tak też robię i tu z Tobą się zgadzam. Przy okazji. Premier PiS to mój kolega
    ze szkoły średniej ( jedna klasa ). Wielu z Was nie lubi PiS więc napiszę
    Wam ,że ufam premierowi bo jego na wylot znam a charakteru człek sobie nie
    zmieni. Jest nieprzekupny i katolicki i dla mnie to wystarczy. Może i nie
    intelektualista ale nie ufam wypicykowanym mędrkom z tytułem dr a szczególnie
    ekonomi. Skoro jabłko spada z drzewa to nie muszę czytać naukowych uzasadnień
    tego ,że nie spada bo tylko moje złudzenie. Gdzieś mam te pseudoprawne analizy
    bo ja i tak wiem ,że grawitacja jest.

    A.