eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej › Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
  • Data: 2006-03-14 19:39:59
    Temat: Re: Oświadczenie Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Finansów Zyty Gilowskiej
    Od: Konrad Werner <k...@t...wirtualnapolska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wrote:

    > Czytaj magister

    Rozumiem, że masz jakieś kompleksy związane z brakiem wyższego
    wykształcenia.

    > [...]Odnosząc się do interwencji prezesa NBP, który swoją decyzją wyłączył z
    > udziału w posiedzeniu jednego z członków tego organu państwa oraz nie dopuścił
    > do uczestnictwa w jego posiedzeniu wiceministra Skarbu Państwa, należy ocenić
    > je jako działania ultra vires, wykraczające poza ustawowe kompetencje prezesa
    > NBP jako przewodniczącego Komisji i dlatego pozbawione mocy prawnej.
    >
    > Ryszard Tupin[...]

    Wybacz, ale skoro już musimy powoływać się na autorytet innych osób
    (choć ja w tej sprawie nie widzę takiej potrzeby, bo w zupełności
    wystarczy mi własna wiedza), to ja akurat mam przyjemność pracować z
    osobami znającymi się z całą pewnością znacznie lepiej na prawie
    bankowym niż jakiś pan Tupin z Samoobrony.

    > Całość ---> http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,8227387,prasa.html?P
    %5Bpage%5D=1

    99% czysto osobistych poglądów autora + 1% argumentacji prawniczej,
    zupełnie bzdurnej.

    > he he magister , mam ufać temu co Ty piszesz ?? .

    Nie ufaj nikomu. Sam próbuj myśleć i dowiedzieć się, jak jest naprawdę.
    Dyskusja może Ci pomóc w poszukiwaniach, ale nie zastąpi Ci własnego
    procesu poznawczo-myślowego. :-)

    > Pozdr. A

    Pozdrawiam,
    K.