eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w mBanku › Re: Oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w mBanku
  • Data: 2011-06-24 11:54:56
    Temat: Re: Oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w mBanku
    Od: deree <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Cze, 13:20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > "kredyt na telefon" jest "po 1 kliknięciu" przyznawany osobom, które
    > wcześniej zawarły w formie pisemnej RUK (ramową umowę kredytową).
    >
    > --
    > Liwiusz

    @Liwiusz - właśnie nie, moja żona żadnej umowy ramowej nie
    podpisywała, a może taki kredyt przez telefon albo internet zaciągnąć.
    @BK - zgoda, ale spotkałem się z opinią, że art 7 Prawa bankowego ma
    charakter materialny, a nie proceduralny i w takim przypadku
    oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji nie będzie miało
    znaczenia z punktu widzenia procesowego i bank nie będzie na jego
    podstawie wystawić tytułu egzekucyjnego i udać się do sądu po tytuł
    wykonawczy, tylko będzie konieczne przeprowadzenie całego postępowania
    przed sądem - a więc rozprawa, wyrok itp.
    NB. forma pisemna oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji
    egzystuje tylko w stosunku bank - klient. W przypadku każdego innego
    podmiotu wymagana jest forma aktu notarialnego.