  • Data: 2004-10-08 04:44:48
    Temat: Re: Oszczedzanie dla dziecka...
    Od: "Mirka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest usadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób do oszczędzania
    > dla dziecka". To jest uzasadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób
    > uchronienia kasy przed brakiem charakteru tatusia i mamusi".

    Nie ubezpieczenia, a Fundusz Inwestycyjny. Tu też będziesz "pilnowany"
    jeżeli otworzysz rejestr dla dziecka.
    Nie bedziesz mógł w ciągu miesiąca wypłacić więcej niż tzw. kwota zwykłego
    zarządu, bez zgody sądu opiekuńczego.:) (600 zł)
    Przy polisie stracisz część swojej wpłaty na tzw zabezpieczenie (często
    nawet 80%), przy TFI wszystko co wpłacasz jest Twoje. (prócz ewentualnych
    opłat manipulacyjnych).