  • Data: 2005-01-18 09:11:08
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Wy tylko o tych bankach, dwoch takich sie znalazlo i wszyscy wedlug
    > was do bankow. Lokate mozesz zalozyc na okolo 5% to i tyle zarobisz
    > na rynku pien (oczywiscie teraz bedzie to pomiedzy 5,5%-6,25% w
    > przyblizeniu).

    Mala roznica - po pierwsze niekoniecznietyle zarobi - bo przez ostatni czas
    lepiej wychodzilo sie na zwyklych lokatach
    Po drugie - zeby wplacic na FI musisz robic przelew - nie wiem gdzie
    pytajacy ma konto - ale to moze kosztowac... Rentownosc twojego pomyslu
    znaaaacznie spada. a do INGa moze sobie pojsc i wplacic - wyplacic kiedy
    chce -tez moze.
    Owszem Twoj pomysl nie jest zly - ale IMO latwiej jest to wszystko robic w
    banku niz podpisywac umowy z FI - zwlaszcza ze nie moze liczyc na wieksze
    zyski.
    I tyle.

    Zadbaj o swoje pieniądze!