  • Data: 2005-01-18 09:12:15
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czepiasz sie, nikt nie zna przyszlosci, wiec czemu mi zadalas glupie
    > pytanie.

    "liczy sie przyszlosc a nie przeszlosc!" To Twoje słowa.

    > "Tymczasem Seba na wątpliwości Amry odpowiada, że ostatnie 6 miesięcy
    > FI pieniężnych było dobre i należy
    > patrzeć w przyszłość" - porownaj sobie ile dostalas z lokaty (lub
    > innym podobienstw) a ile z rynku i masz odpowiedz czepiasz sie tak
    > jak Amra, mozesz wziac pod uwage nawet rok, tylko ze tu nie o to
    > chodzi, a czemu wplacac do banku skoro mozna wplacac do funduszu inw.

    Wszyscy się Sebusia czepiają i głupie pytania mu zadają :-) . A tymczasem
    mają paść plackiem przed jego propozycją i więcej kasy do tych złych banków
    nie nosić :-) A poważnie to może porównaj wyniki różnych typów FI oraz
    różnych lokat i wtedy pisz. Pytający nie ma fobii antybankowej, którą Ty
    prezentujesz (z resztą oprócz banków są jeszcze SKOKi) i na płynności
    inwestycji niespecjalnie mu zależy (co nie dziwi przy mniejszych kwotach
    jakie zamierza odkładać).

    > Wy tylko o tych bankach, dwoch takich sie znalazlo i wszyscy wedlug
    > was do bankow. Lokate mozesz zalozyc na okolo 5% to i tyle zarobisz
    > na rynku pien (oczywiscie teraz bedzie to pomiedzy 5,5%-6,25% w
    > przyblizeniu).

    No proszę - jednak znasz przyszłość :-) Trzeba było tak od razu.