  • Data: 2002-06-23 18:24:55
    Temat: Re: Oszczedzanie w AMPLICO LIFE
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pisz mi o skladkach, bo nie chodzi tu o uzyskiwanie zyskow ze skladek.
    > Chodzi o dodatkowy fundusz inwestycyjny.

    Albo nie czytasz dokładnie tego co inni piszą albo nie chcesz tego czytać.
    Nie ma innej możliwości wpłacenia kasy na tzw. ubezpieczeniowy fundusz
    inwestycyjny jak w postaci składki. Niektóre firmy pozwalają na wpłatę
    pięniedzy w postaci składki nieregularnej, ale z reguły o niej również
    pobierają odpowiednie opłaty, a ponadto składka nieregularna nie zwalnia cię
    z obowiązku opłaty składki naleznej.

    Jeśli chodzi o wysokość zysków, to nawet jeśli Amplico, czy jakiś inny
    ubezpieczyciel wykazuje zyski wyższe niż większość funduszy inwestycyjnych
    to o niczym jeszcze nie świadczy. Ponieważ środki zgromadzone w ramach
    ubezpieczeniowych funduszy inwestycyjnych są de facto własnością firmy
    ubezpieczeniowej firma taką może wykonywać wiele trików, które w okresach
    dekoniunktury będą sztucznie podnosiły wynik finansowy - np. rozwiązanie
    wcześniej utworzonych rezerw. Różnych mechanizmów jest oczywiście dużo
    więcej, a wszystko wynika z faktu, że całość funduszy jest własnością
    towarzystwa ubezpieczeniowego.

    Jeśli do tej pory argumenty różnych ludzi Cię nie przekonały to proponuję,
    żebyś jak najszybciej kupił sobie unit-linka i żył w świadomości, że
    zrobiłeś interes swojego życia.

    OMS Diver