    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszuści czyhaja na konta Polaków
    Date: Sat, 12 Dec 2015 03:08:13 +0900

    On 12/12/2015 12:21 AM, Natan wrote:
> [...]
    haja-na-konta-Polakow.html

    > przeczytaj sobie oświadczenie majątkowe kaczyńskiego i porównaj do np
    > petru bankstera
    >
    > domyśl się kto zrobił skok na kasę przez ostanie 25 od kiedy komuna
    > upadła na cztery łapy

    http://natemat.pl/163979,oswiadczenia-majatkowe-petr
    u-2-2-mln-liroy-tylko-20-tys-kto-naprawde-potrzebuje
    -poselskiej-pensji

    Celny jest pierwszy komentarz:

    Jak biedaki i obdartusy, co nie potrafia nic zaoszczędzić mają z
    powodzeniem rządzić blisko 40 milionowym krajem?
    Cnotą naszego posła jest bieda.
    Jest ktos w stanie wytłumaczyc fenomen tej logiki??

    Drugi rownież:

    No właśnie, ale odpowiedź na Twoje pytanie znajdziesz w komentach
    niżej. Problem mają do Petru i tajemnieczej nieruchomości 60m za
    100 tysia...pewnie coś ukrywa, heh. Ale nie daje im do myślenia to,
    że napoleon żoliborski od ponad 20 lat na pensyjce sejmowej
    uzbierał tylko...15 tysia. Ten to musi kombinować w oświadczeniu.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com