  • Data: 2004-06-13 17:43:33
    Temat: Re: Otrzymanie KK
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    >A to nie jest tak, że za takie transakcje CAŁKOWITĄ odpowiedzialność
    >ponosi merchant? I ewentualna reklamacja zawsze jest uznawana? Czy coś
    >mi się pokręciło? :)
    Ja jestem prosty i dysortograficzny dochtór i jak przeczytałem sobie taki
    wątek:
    http://www.polnews.pl/showthr.php?id=4&thid=163892
    to się jeich (w tem Banku, znaczy) spytałem czy to prawda. Powiedzieli, że
    prawda, to podziękowałem. IMHO ich regulamin jest wyjątkowy. Pewnie dałoby
    się go oprotestować, ale wolę takie banki, gdzie nie muszę robić różnych
    rzeczy za tych, którzy biorą ode mnie pieniądze.
    Jak zmienią regulamin, to myślę, że do kwestii karty z misiem wrócimy

    yayco

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl