  • Data: 2004-09-13 19:51:36
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ci4re0$q3d$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Nie do końca wiem o co ci chodzi ale może to Ci trochę rozjaśni :-)
    > http://kjonca.w.interia.pl/ing.JPG

    Dzięki Kamilu,
    Jak rozumiem masz tylko ROR 'Taryfa 0' ?
    A chodzi mi o moje małe zdziwienie zróżnicowaniem funkcjonalności ING
    BankOnLine w zależności od posiadanych produktów.
    Pisałem niedawno o tym na grupie:
    http://tinyurl.com/48w53
    Dziwię się tym bardziej, że na stronach ING nie ma o takim różnicowaniu
    funkcjonalności a sens takiego postępowania ze strony Banku trudno mi
    dostrzec.

    W każdym razie Ty masz chyba możliwość obsługi TFI ING:
    Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / INWESTYCJE / kredyty / karty

    Ja z moim jedynie OKO widzę :
    Ustawienia / Rachunki / Oszczędności / LOKATY/ kredyty / karty

    TomekD