  • 1. Data: 2004-09-10 11:57:12
    Temat: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    http://www.ing.pl/oszczednosci/ - znacie, nie znacie - co myślicie? 5,25%
    kapitalizacja miesięczna, 0 opłat (raz w miesiącu wypłata za darmo).

    W sumie lepiej niż eMAX mBanku....

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-09-10 12:06:28
    Temat: Re: Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING - opinie?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    WWWojtas wrote:
    > http://www.ing.pl/oszczednosci/ - znacie, nie znacie - co myślicie?
    > 5,25% kapitalizacja miesięczna, 0 opłat (raz w miesiącu wypłata za
    > darmo).
    >
    > W sumie lepiej niż eMAX mBanku....

    wlasnie kilka dni temu otworzylem sobie OKO :-)
    do kompletu do "taryfy 0" - w ING-online widać je od razu
    i już robi za skarbonke
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-09-10 12:49:18
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www.ing.pl/oszczednosci/ - znacie, nie znacie - co myślicie?
    5,25%
    > kapitalizacja miesięczna, 0 opłat (raz w miesiącu wypłata za darmo).

    znamy :-)
    mam od dłuzszego czasu i nie narzekam.

    Pix

  • 4. Data: 2004-09-10 14:10:18
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > - znacie, nie znacie - co myślicie?
    > 5,25%

    znacie, dobra rzecz

    --
    dropzone

  • 5. Data: 2004-09-10 14:51:07
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:chs4un$imq$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > http://www.ing.pl/oszczednosci/ - znacie, nie znacie - co myślicie? 5,25%
    > kapitalizacja miesięczna, 0 opłat (raz w miesiącu wypłata za darmo).

    Znamy, na dziś produkt ciekawy i chyba unikatowy na rynku.

    Patrząc na OKO jak na lokatę jest możliwość dopłat i wypłat w trakcie bez
    strat a oprocentowanie OKO inne oferty.
    Z tą pojedynczą darmową wypłatą to doskonały chwyt psychologiczny,
    zastanowisz się kilka razy zanim wykorzystasz tą jedną jedyną :-)

    Z drugiej strony ING realizuje chyba jakiś projekt ściągania klientów (było
    darmowe na 3 miesiące Konto z Lwem, teraz atrakcyjnie oprocentowane OKO).
    Produkt jest póki co bez zobowiązań, obsługa przez ING BankOnLine, to cóż
    szkodzi spróbować ?

    Co do zakładania konta to jeżeli nie masz ING BankOnLine, przed wizytą w
    oddziale wejdź na ich strony i dokonaj rejestracji.
    Jak pojawisz się w oddziale z wydrukiem rejestracji w ING BankOnLine powinno
    chyba udać się założyć OKO i uruchomić obsługę ING BankOnLine za jedną
    wizytą.

    TomekD

  • 6. Data: 2004-09-10 15:36:01
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    TomekD wrote:
    > Znamy, na dziś produkt ciekawy i chyba unikatowy na rynku.
    >
    > Patrząc na OKO jak na lokatę jest możliwość dopłat i wypłat w trakcie
    > bez strat a oprocentowanie OKO inne oferty.

    nie taki znowu unikat, są jeszcze podobne. Te które znam to:
    - eMax w mBanku,
    - "skarbonka" w eIntegrum BGŻ
    - "konto lokacyjne" w Raiffeisen Bank
    - handlobank miał tez cos takiego ale nie pamiętam już nazwy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-09-10 16:13:02
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - "skarbonka" w eIntegrum BGŻ
    > - "konto lokacyjne" w Raiffeisen Bank
    > - handlobank miał tez cos takiego ale nie pamiętam już nazwy

    Masz rację.
    Jednak uwzględniając oprocentowanie / zobowiązania to chyba jednak w tej
    chwili unikatowa / najlepsza tego typu oferta na rynku.
    Dywersyfikując lokaty warto mieć OKO na oku :-)

    Nie znam wszystkich o których piszesz ale:
    - eMax w mBanku ma na dziś oprocentowanie o prawie 1% niższe (moja dolna
    granica fascynacji różnic % kiedy zadaję sobie trud przeliczenia ile to zł
    odsetek od lokaty co pomaga myśleć już bez emocji)...
    - "konto lokacyjne" w Raiffeisen Bank nie od 1 zł, odsetki niższe -
    kapitalizowane co kwartał i obliczane w sposób którego nie miałem siły
    przeliczyć

    TomekD

  • 8. Data: 2004-09-10 23:41:05
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 10 Sep 2004 13:57:12 +0200, na pl.biznes.banki, WWWojtas w
    wiadomości <news:chs4un$imq$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > 0 opłat (raz w miesiącu wypłata za darmo).

    Czy chodzi o wypłatę gotówkową, czy ogólnie o pobranie środków z konta
    (np. przelew)?
    Jaki jest koszt przelewu wykonanego przez Internet?
    Czy faktycznie nie ma żadnych (ukrytych) opłat?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2004-09-11 05:33:56
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Czy chodzi o wypłatę gotówkową, czy ogólnie o pobranie środków z konta
    > (np. przelew)?
    ogolnie, niezaleznie od formy

    > Jaki jest koszt przelewu wykonanego przez Internet?
    kazdy nastepny (patrz wyzej) 5zl w przypadku posiadania konta ROR w ING oraz
    10zl gdy go nie masz

    > Czy faktycznie nie ma żadnych (ukrytych) opłat?
    zdecydowanie nie, ale teorie spisku zawsze mile widziane ;-)

    --
    dropzone

  • 10. Data: 2004-09-11 06:18:23
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Sep 2004 01:41:05 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof K. Maj <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    napisała:

    > Czy chodzi o wypłatę gotówkową, czy ogólnie o pobranie środków z konta
    > (np. przelew)?

    O pobranie z konta.

    > Jaki jest koszt przelewu wykonanego przez Internet?
    Z OKO ? 0 PLN. przyajmniej ja nie zapłaciłem.

    > Czy faktycznie nie ma żadnych (ukrytych) opłat?
    Nie zauważyłem. Od cczasu do czasu (2-3 razy na przestrzeni paru lat)
    pobrano mi opłatę za wyciąg. Ale nie było większych problemów z uznaniem
    reklamcji.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)