  • Data: 2009-12-05 17:29:13
    Temat: Re: Otwór w karcie
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-05 15:56, Pete pisze:

    > Czytaj uwazniej.
    > Nie wg mnie a wg przedpiscy.

    Mam wrażenie, że większość osób nie rozumie znaku "?" (oznacza pytanie -
    normalnie używam go jak czegoś nie wiem) oraz słowa "może" (oznacza
    przypuszczenie, ale nie pewność).
    Tymczasem w tym wątku już trzykrotnie starano się włożyć w moje usta
    kategoryczne stwierdzenia, które nie miały miejsca.

    Nie wiem, czy dla ciebie zdanie "Tylko może akceptanci mają obowiązek
    nieprzyjmowania takiej karty, jeżeli nastąpiła jakaś ingerencja." jest
    równoznaczne ze stwierdzam, że karta o nietypowym kształcie nie zostanie
    przyjęta. Po pierwsze, to jest mój domysł (dotyczący karty z otworem, a
    nie tej wyciętej), po drugie to bank zadecydował o jej kształcie, więc
    nie miała tam miejsca żadna ingerencja w fizyczną strukturę karty przez
    użytkownika.