    From: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Date: Mon, 8 Nov 2010 09:35:00 +0100
    <ib65kg$52q$1@usenet.news.interia.pl> <ib6kih$t6b$1@news.onet.pl>
    <ib6oed$8gc$1@usenet.news.interia.pl>
    <4cd6f24b$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <ib6th8$h87$1@usenet.news.interia.pl>
    <4cd6fd86$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <ib6vnq$ktr$1@usenet.news.interia.pl>
    <4cd70495$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>
    <ib72pv$pr3$1@usenet.news.interia.pl>
    <4cd713eb$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <ib8a46$nh8$1@usenet.news.interia.pl> <ib8c2i$i38$1@inews.gazeta.pl>

    > Endriu: najwyższa pora skończyć z politykierstwem na tej grupie i
    > rzucaniem
    > inwektywami pod adresem innych osób !!!
    > Jakim prawem obrażasz kolegę "marfi" i P.Kuczyńskiego ???
    > Jak jesteś człowiekiem honorowym to powinieneś ich przeprosić i nie wracać
    > więcej do takiego stylu dyskusji.

    Nie mogę przejść obojętne obok takich słów drogi Sławku:

    "Z tego co piszesz wynika, że się dorobił ale i przyczynił do rozwoju
    zacofanej Polszy - nocnika Cię chyba nie pozbawił?".

    To jet powtarzam czysta bezczelnośc wobec młodych ludzi startujcych w życie
    bez doświadczenia kontaktów i znajomości, grosza przy dupie, będących po
    szkole, wysyłąjących setki CV na które nikt nie odpowiada, i dla których
    jedyna alternatywą jest wyjazd za granicę bo w macierzystym Urzędze Pracy na
    tablicach ogłoszeń jak zwykle czysto. Sam to przechodziłem na własnej skórze
    parenaście lat temu i nikomu tego nie życzę.

    Gdybyśmy żyli w czasach pojedynków za te słowa jeden z nas musiałby zapłacić
    głową.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/