  • Data: 2010-11-08 08:35:00
    Temat: Re: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Endriu: najwyższa pora skończyć z politykierstwem na tej grupie i
    > rzucaniem
    > inwektywami pod adresem innych osób !!!
    > Jakim prawem obrażasz kolegę "marfi" i P.Kuczyńskiego ???
    > Jak jesteś człowiekiem honorowym to powinieneś ich przeprosić i nie wracać
    > więcej do takiego stylu dyskusji.

    Nie mogę przejść obojętne obok takich słów drogi Sławku:

    "Z tego co piszesz wynika, że się dorobił ale i przyczynił do rozwoju
    zacofanej Polszy - nocnika Cię chyba nie pozbawił?".

    To jet powtarzam czysta bezczelnośc wobec młodych ludzi startujcych w życie
    bez doświadczenia kontaktów i znajomości, grosza przy dupie, będących po
    szkole, wysyłąjących setki CV na które nikt nie odpowiada, i dla których
    jedyna alternatywą jest wyjazd za granicę bo w macierzystym Urzędze Pracy na
    tablicach ogłoszeń jak zwykle czysto. Sam to przechodziłem na własnej skórze
    parenaście lat temu i nikomu tego nie życzę.

    Gdybyśmy żyli w czasach pojedynków za te słowa jeden z nas musiałby zapłacić
    głową.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/