  • Data: 2011-08-15 01:27:02
    Temat: Re: P.Kuczynski o ratingu ;)
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:8xt9q83elrxy$.lbv6o6e8cgpm.dlg@40tude.net...

    > bo pod każdym urzędem, sklepem, czy knajpą jest zakaz? a ludziska muszą
    > parkować w krzakach?
    > nie znam się na inżynierii drogowej ale np. w Berlinie
    > możesz parkować wszędzie na ulicy poza strefą skrzyżowania a jeśli jest
    > zakaz to naprawdę uzasadniony.

    mam doświadczenia ze stanów francji i paru innych miejsc, tam zderzak
    wystający 5cm poza linie to pewne holowanie a przypyskowanie glinie to gleba
    nigdy nie byłem w niemczech oprócz terenu lotniska, wierzę na słowo choć
    powątpiewam
    kanadole i amerykanie tu wpadający raczej są zszokowani naszą swobodą w tym
    względzie

    > Można palić na ulicy i deptać trawniki a
    > nawet robić grila w parku. I jakoś nie widać tam wypalonej trawy, syfu i
    > ożartych meneli.

    U nas też można palić na ulicy, w stanach też. We Francji byłem ostatni raz
    w 2000, wkurzyłem się chociaż palę, że jarali jak smoki w pociągu
    podmiejskim hłe hłe podmiejskim Nicea - Monte Carlo
    akurat tego Twojego żalu nie czaję.
    Sam jaram jak smok, ale absolutnie sie zgadzam, że palacze powinni jarać
    wyłącznie w odizolowanych kabinach, jak to juz sie na swiecie i u nas
    dzieje.
    Niech kazdy sobie wykroi pół klaty na własne zyczenie, a nie z powodu
    czyjejś głupoty.

    Co do deptania trawników to chyba ze dwa lata temu coś sie u nas w prawie
    zmieniło, ale trzeba przyznać że to i tak jakiś urzędniczy mentalny kołchoz

    Grilla sobie odpuść, PSL wprowadził czy tam zalobbował zmiany ustawowe,
    każda firma półosobowa musi mieć 158 gaśnic nawet jak masz firme w domu i
    nie ma obsługi klientów, strażnik przyjdzie i sprawdzić może.
    Ale czy tak nie jest gdzie indziej to nie wiem.

    >Jak to kuźwa jest możliwe? W Holandi ludziki zapieprzają
    > na rowerkach i też jakoś rowerzyści nie są dziesiątkowani przez samochody.

    To pisałem, chyba tu, i przyznaję.
    Dodatkowo dochodzi kwestia procentów we krwi.
    Przez 158 lat od wojny nie mamy drogowej infrastruktury.
    Na głównych drogach bez problemu można wjechać na przeciwległy pas.
    Polskie drogi to drogi śmierci.

    I to jest wyłączna przyczyna śmiertelności, a nie alkohol oraz inne sprawy
    które z natchnieniem wymieniają politycy usprawiedliwiając swój bezwład.
    Wszyscy.
    W Danii i Holandii jeżdża do pubu rowerem nie samochodem, bo samochodem nie
    wolno. A rower to jak na piechotę, tylko 3x szybciej
    Ale tam są ścieżki rowerowe.
    U nas nie ma, więc rowerzyści jeżdżą chodnikami albo drogami.
    Stąd wniosek żeby ich zamykać w więzieniach i karać, a nie wniosek, żeby
    prosto przez centrum Warszawy poprowadzić ścieżkę rowerową.
    Proste.
    I zrozumiałbym że to wina komuny gdyby nie fakt, że w drodze Warszawa -
    Siena jechałem bezkolizyjnie dopiero od bliskich okolic Cieszyna.
    No wyjątkowo jedno czy drugie miasto u legalnie jarającego jointy Czecha i
    kawałek drogi do Wiednia.

    > Co ciekawe nie trzeba włączać świateł w dzień i jakoś tak dziwnie się
    > składa, że sobie radzą.

    To element ściemy oraz tresury analogicznej do zmiany czasu.
    Nie każdy włączy, więc Strażak Miejski ma pole do działania i nałożenia
    podatku statystycznie wliczanego w budżet.