    From: "Shilon Azrael" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: P******** inteligo:/
    Date: Tue, 01 Jun 2004 16:49:29 GMT

    Ja bylem kilka minut temi i nadal nie ma:/
    Skur******!! Wlasnie koncze wypelniac formularz do mBanku.
    Do tego jeszcze od jakies 15 minut dostaje sms-y ze niby dwie godziny temu
    wyplacilem 50 zlotych a minute pozniej kolejny sms i info ze transakcja
    zostala odblokowana i jednak mam ta kase (?!?!?!?!?!?) Mam tak juz z 20
    sms-ow od inteligo!! Kur**
    Ktos tu pisal zeby sie nie denerwowac bo polaczenie systemow itp. A ja ci
    powiem ze nie mam przy sobie gotowki, nie moge jej wyplacic z bankomatu i
    zaplacic karta w sklepie!!! JESTEM KLIENTEM tego banku i gowno mnie obchodzi
    jakies system czy systemy! To co sie stalo bylo calkowicie do przewidzenia.
    Jesli wiedzieli albo przewidywali ze sobie nie poradza to powinienem kilka
    dni wczesniej dostac info od tych palacow. To calkowity skandal, ze
    INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms
    (przeciez ja place za ten serwis sms-owy!!!) Zeby sie o tym dowiedziec
    powinienem wejsc na ich strone (kazdy na pewni codziennie zaglada na strone
    inteligo- buahahahaah)
    W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    pzdr
    Shilon