eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPBS Ciechanów, lokata.Re: PBS Ciechanów, lokata.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <lvtss8$bqq$1@node2.news.atman.pl> <m03cjg$b3d$1@speranza.aioe.org>
    <5426ce6f$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PBS Ciechanów, lokata.
    Date: Sat, 27 Sep 2014 16:55:07 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 29
    Message-ID: <5426cfce$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.129.191
    X-Trace: 1411829710 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18096 178.42.129.191:5734
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605819
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:5426ce6f$0$12624$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Wysyłają coś ważnego SMS-em, czy tylko aby głowę zawracać? E-mail nie
    > wystarczy?
    >
    > "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Polskiego Banku Spółdzielczego w
    > Ciechanowie
    > drogą wiadomości smsowych informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2
    > ustawy
    > z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z
    > 2002 r.,
    > nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję
    > należący do
    > mnie następujący numer telefonu komórkowego podany wyżej."

    Przepraszam, sam doczytałem w warunkach otwierania i prowadzenia lokat.

    " 1. Likwidacja lokat jest możliwa poprzez składanie dyspozycji
    telefonicznych.
    W tym celu Bank wysyła do Klienta hasło do obsługi telefonicznej.
    2. Klient po otrzymaniu smsem hasła do obsługi telefonicznej jest
    zobowiązany
    skutecznie je zabezpieczyć i chronić oraz nie udostępniać go osobom
    trzecim."

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1