  • Data: 2014-09-27 16:55:07
    Temat: Re: PBS Ciechanów, lokata.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:5426ce6f$0$12624$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wysyłają coś ważnego SMS-em, czy tylko aby głowę zawracać? E-mail nie
    > wystarczy?
    >
    > "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Polskiego Banku Spółdzielczego w
    > Ciechanowie
    > drogą wiadomości smsowych informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2
    > ustawy
    > z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z
    > 2002 r.,
    > nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję
    > należący do
> [...]

    Przepraszam, sam doczytałem w warunkach otwierania i prowadzenia lokat.

    " 1. Likwidacja lokat jest możliwa poprzez składanie dyspozycji
    telefonicznych.
    W tym celu Bank wysyła do Klienta hasło do obsługi telefonicznej.
    2. Klient po otrzymaniu smsem hasła do obsługi telefonicznej jest
    zobowiązany
    skutecznie je zabezpieczyć i chronić oraz nie udostępniać go osobom
    trzecim."

    Arek