eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 07:31:38 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <d4i6cq$9ig$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <d4guae$eo$3@inews.gazeta.pl>
    <d4gv0n$6ie$1@inews.gazeta.pl> <426c8560$0$27752$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: ska07nt.bahlsen.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1114414298 9808 172.20.26.243 (25 Apr 2005 07:31:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2005 07:31:38 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztof_krawczyk
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: ska07nt.bahlsen.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345894
    [ ukryj nagłówki ]

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:d4gv0n$6ie$1@inews.gazeta.pl...
    > > polecam Eurokonto VIP. mimo, iż na początku jest troche załatwiania to
    > > potem jest bardzo przyjemnie.
    >
    > A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?
    >
    > Renata

    Również mam ten rodzaj Eurokonta od 2 lat, a samo Eurokonto od jego
    powstania, czyli od 1996 roku. Część spraw w Pekao musi załatwić się
    osobiście np. założenie rachunku, podobnie jak w bankach elektronicznych
    trzeba ruszyć litery i iść na pocztę. Jaka więc różnica między wizytą w
    oddziale a czekaniem na listonosza z kopią papierów do podpisania i
    odniesienie w ząbkach jej na pocztę? W tym przypadku jest jeszcze więcej
    zachodu. Nikt jeszcze w kraju nie załatwia spraw na telefon.
    Do Eurokonta przekonałem się po kilkuktotnym skorzystaniu z dobrodziejstw
    pakietu pomocnego. Podobny pakiet Elvii oferuje tylko Lukas, ale w trochę
    mniejszym wymiarze.
    Porównałem sobie oferty banków oferujących obsługę indywidualną i naprawdę
    Pekao nie wypada tu najgorzej, ale liderem też nie jest.
    Jak się domyślam,inicjatorowi wątku chodziło pewnie o to, że nikt z Pekao SA
    nie zgłosił się telefonicznie, osobiście itd. do potencjalnego klienta.
    Mam bardzo złe doświadczenie z mBankiem. Chciałem przenieść kartę z innego
    banku do nich właśnie, a sprawę poprzez pana agenta załatwiałem pół roku. Po
    wielkich interwencjach załatwiłem wreszcie kartę.
    Mimo wszystko, wolę mieć człowieka w banku, który załatwi wszystkie moje
    sprawy tak jak należy i płacić za to 17 zł miesięcznie niż płacić nic i
    ewentualnie użerać się z kimś na odległość. To moja osobista opinia. Każdy
    ma wolny wybór, prawda?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1