    From: p l <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO S.A. kombinatorzy
    Date: Mon, 17 Feb 2003 10:04:32 +0100

    > Brawo, w ciągu dwóch lat opłata wzrosła o 100%.
    > Najciekawsze jest znowu to że jeśli nie wyślę pisma
    > że to mi nie odpowiada to automatycznie się na to
    > godzę.

    Teraz wiesz już skąd ich zysk netto za zeszły rok.
    którym zresztą się nim chwalą na swojej stronie www:
    ******
    Zarząd Banku Pekao SA oczekuje, że zysk netto w 2002 roku osiągnął około 800
    milionów złotych (ekwiwalent 200 mln euro). Jest to jeden z najlepszych wyników
    netto w historii Banku, osiągnięty pomimo trudnych warunków makroekonomicznych
    *****

    > Podpisałeś umowę z bankiem aby mieć konto,
    > ale jeśli dalej chcesz je w nim mieć to musisz kupić
    > w Allianz jakieś gówniane ubezpieczenie
    > a w ELVIA kupić ubezpieczenie od kosztów leczenia.
    > Co na to fachowcy z Ochrony Praw Konsumenta,
    > bo to mi śmierdzi jakimś naciąganiem klientów.

    Firmy ubezpieczeniowe przścigają się w dymaniu ludzi,
    świadczy o tym kilkanaście telefonów dziennie do firmy
    z ofertami najprzeróżniejszych ubezpieczeń. Układają się
    z bankiem, ten pod groĽbą wyrzucenia klienta zmusza go
    żeby się ubezpieczył i wszyscy są zadowoleni ... poza klientem
    którego znowu wycyckali na kilkadziesiąt PLN rocznie, a
    jest tych klientów setki tysięcy.

    > to nie zostaje nic innego jak zabrać swoje pieniądze
    > tym cwaniakom i poszukać innego banku.

    I to jest jedyna metoda, żeby się opamiętali ...

    p l