    From: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PEKAO SA] "dziwny przelew"
    Date: Mon, 18 Aug 2003 23:08:54 +0200

    Użytkownik Maciej Montewski napisał:

    > Hej ho
    >
    > Korzystajac z wieczorowej pory i faktu iz infolinia dziala do 22 i
    > niewiele byli w stanie nawet mi powiedziec bo "danych nie ma jeszcze w
    > systemie", mam pytanie. Bawiac sie "dobrodziejstwem" jakim jest
    > telepekao24 i ogladajac ostatnie operacje znalazlem tajemniczy "PRZELEW"
    > ze znaczkiem - na poczatku ;]. Zaznaczam, ze jedyne operacje to wyplata z
    > bankomatu w tym dniu, kartami nie place, przelewow nie wykonuje... Zetknal
    > sie ktos z czyms podobnym w tym banku? Bo nie sadze zeby wyplata z
> [...]
    Oczywiście, że wypłata z bankomatu może być tak opisana w Pekao SA.
    Miałem jeszcze dziwniejsze opisy. Dwa dni zwłoki jest do przyjęcia.
    M. in. przez te dziwaczne opisy i tajemniczość na wyciągach
    zrezygnowałem z usług tego banku. No, może jeszcze coraz wyższe opłaty,
    niemożność skutecznego zamknięcia płatności "opłat stałych" (pisałem o
    tym; dot. TP SA) i inne atrakcje skutecznie mnie zniechęciły.

    Cz. Bajer