  • Data: 2003-10-13 03:15:54
    Temat: Re: PEKAO SA i VC(złotowa) [dłuuugie]
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel" <p...@t...pl> wrote in message
    news:bmci3n$pkg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po powrocie do domu już coraz bardziej wściekły zadzwoniłem znowu do CKC.
    > Tam otrzymałem informację, że rachunek karty (prowadzony przez CKC w
    WaWie)
    > nie jest w zaden sposob powiązany z moim rachunkiem bieżącym prowadzonym
    > przez oddział w moim mieście. To są 2 odrębne jednostki banku i rachunki
    > (bieżący i karty) są również odrębne.

    Zgadza się karta VC ma swój oddzielny rachunek dokładnie taki jak numer
    karty.
    Numerem rozliczeniowym oddziału jest numer CKC.
    Możesz nawet pójść do okienka i wpłacić gotówkę na konto karty.
    Lokata była potrzebna przy otwieraniu karty. Jak okazałeś się wiarygodnym
    klientem, to CKC, zresztą na twój wniosek, blokadę zdjęło.
    Rachunek bieżący możesz zamknąć. Po prostu musisz się na kogoś głośno
    wydrzeć w banku.
    Weż w banku zadzwoń do CKC niech sobie wzajemnie wyjaśnią jak ktoś jest
    niedouczony.
    W CKC jakoś są bardziej rozwinięci intelektualnie niż w oddziałach.