    From: DA_none <d...@e...webmedia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO SA - konto firmowe?
    Date: Mon, 5 Aug 2002 19:36:33 +0000 (UTC)

    m...@2...pl wrote:
    > Prosz? o opinie os?b kt?re korzystaj? z tego rozwi?zania (konto w banku PEKAO
    > SA dla podmiot?w prowadz?cych dzia?alno?? gospodarcz?).

    drogo chyba 35 pln miesiecznie , mam do tego VISE wypukla
    wyciagi za free, przelewy za 5 PLN, brak kanalu internetowego,
    za telelefoniczny trzeba placic dodtakowo chyba ze 20 PLN za miesiac

    za wplaty gotowki prowizja (tak jak wszedzie)
    wyplaty bez w dowlnym odziale PEKAO za pomoca IKM

    ja w kazdym razie likwiduje to konto w tym miesiacu

    w moim odziale pracowala bardzo fajna Pani :) ale awansowala do centrali :(

    DA_none