  • Data: 2010-10-10 11:27:04
    Temat: Re: PGE
    Od: ichi <a...@d...gh> szukaj wiadomości tego autora

    zbyszek wrote:

    > hm, od 4 maja do końca września PGE biło W20. Twoje przewidywania więc
    > w tym okresie sprawdziły się tak sobie. Oczywiście ostatni tydzień to
    > spadki. Czy tak pozostanie - choćby do świąt - mam duże wątpliwości.
    > Z.

    Miałem na myśli naprawdę długi czas. Mierzony latami. Wprawdzie historia PGE
    na GPW to niecały rok, ale mamy 20% w plecy (na chwilę obecną). WIG20 w tym
    czasie wzrósł ca. 12%. Dlatego piszę, że moje przewidywania jak na razie się
    sprawdzają.

    Sądzę, że wśród inwestorów jest zbyt dużo znaków zapytania i niepewności
    związanych z budową elektrowni atomowych (jakie będą koszty, kiedy ruszą
    poważniejsze prace, itd.). Najlepszym newsem w tej chwili byłaby chyba
    rezygnacja z tych planów w ogóle. Ja sam może wtedy wszedłbym w PGE.

    Ale kto wie... Technicznie patrząc, może uformuje się w najbliższym czasie
    drugie ramię ORGRa i PGE odleci (co nie znaczy, że będzie rosło szybciej niż
    średnia).

    Tymczasem wolę mniejsze spółki takie jak już zauważony OPN, jeszcze
    niedoceniony WOJ czy nieco spekulacyjny, ale z potencjalnie ogromną stopą
    zwrotu VIV z newconnect.

    --
    ichi