  • Data: 2004-11-25 14:12:22
    Temat: Re: PIENIADZE Z KTORYCH NIE TRZEBA SIE ROZLICZAC...
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> wrote in message
    news:co47gu$7si$1@news.onet.pl...
    > Pewna osoba, czyli Sebol" <"lobo_(usun_to)
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Zarabiając miliony ma się własnego doradcę
    > i nie pyta się o takie rzeczy na grupach?
    Co Wy tu najmądrzejszego wypisujecie. Jestem niemal pewny, że z 51000 trzeba
    się tłumaczyć. Nie pamiętam jaka jest granica, ale jeśli pójdziecie do banku
    zrobić przelew na taką kwotę to kasjerka będzie musiała wypełnić kilka
    "ekranów" informacji o Was, skąd kasa, dlaczego, za co. Takie przepisy.
    Normalni ludzie, którzy nie mają osobistych doradców finansowych często
    dzielą sobie przelewy z zgranicy dla spokoju jeśli są powyżej 10000. Granica
    to chyba 50000 tylko nie pamiętam czy pln czy euro;-)