eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPINRe: PIN
  • Data: 2021-06-24 16:08:05
    Temat: Re: PIN
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-06-24 o 14:59, Andrzej Kłos pisze:
    > Dawid Rutkowski pisze:
    >> środa, 23 czerwca 2021 o 23:02:40 UTC+2 Animka napisał(a):
    >>> Odkąd z Nest Banku mam nową kartę debetową do konta to prawie zawsze
    >>> jak za coś płacę w sklepie, przykładam kartę do czytnika to mi każą
    >>> dodatkowo wbijać PIN. Czy mam felerną kartę, czy z tym Bankiem coś
    >>> nie tak?
    >>
    >> Spróbuj zapłacić wkładając kartę do czytnika chipów i zobacz, czy się
    >> coś potem zmieni przy płaceniu zbliżeniowo.

    Tak mi powiedziano jak się wreszcie dodzwoniłam do Banku :-)

    > Nie wiem, na ile Animka jest dokładna, ale napisała "prawie zawsze", co
    > by znaczyło, że bywają takie płatności, które nie wymagają PIN-u, czyli
    > karta się już "aktywowała". Może kwoty, na jakie opiewają płatności
    > zazwyczaj przekraczają magiczną granicę bezpinowości (50, 100?).

    Ostatnio, tzn wczoraj płaciłam 14,50, a gdzie indziej 8,40.
    Dziękuję :-)


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1