eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPIN i blokada kary.Re: PIN i blokada kary.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PIN i blokada kary.
    Date: Mon, 31 Aug 2015 16:41:26 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 33
    Message-ID: <ms2hiq$pv5$5@dont-email.me>
    References: <55e223f6$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrt8qp$slb$1@dont-email.me> <55e229e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
    <55e3f538$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <ms0tr4$3sq$1@news.supermedia.pl>
    <55e400b2$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 31 Aug 2015 21:39:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="26597";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19DfFiDhQ3kra6EnTbln/TL9diLNlZUWRM="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/42.0a2
    In-Reply-To: <55e400b2$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:uNvGmCKVpIkZW6y+hMXRtZyZLxg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615719
    [ ukryj nagłówki ]

    jureq wrote:
    > Dnia Mon, 31 Aug 2015 08:56:33 +0200, 666 napisał(a):
    >
    >> Coś konfabulujesz.
    >
    > Niestety nie. Przetestuj. Wprowadź błędny PIN, spróbuj wypłacić. Zobacz w
    > którym momencie będzie komunikat o złym PIN-ie.

    W momencie kiedy żądanie wypłaty wraz z pinem dotrze do banku, bank
    odpowie wała i wtedy bankomat to wyświetli.




    > Dodatkowo jeśli zrobisz
    > to wcześnie rano i będziesz pierwszym klientem, to zauważysz jeszcze
    > jeden szczegół. Łączenie się z bankiem trwa wtedy dość długo.

    A potem już nie?
    Jakieś bajki opowiadasz.


    Czeka się
    > nie po wprowadzeniu PIN, a przed wypłatą. Prawdopodobnie wynika to z
    > chęci ograniczenia kosztów transmisji. Po co łączyć się z bankiem
    > dwukrotnie jeśli wystarczy raz.
    >

    No właśnie jeden raz.
    Całość informacji idzie do banku i jak bank odpisze OK to bankomat
    zacznie liczyć kasę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1