eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPIN i blokada kary.Re: PIN i blokada kary.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PIN i blokada kary.
    Date: Tue, 1 Sep 2015 04:15:16 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 24
    Message-ID: <ms3q7p$phn$2@dont-email.me>
    References: <55e223f6$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrt8qp$slb$1@dont-email.me> <55e229e3$0$4785$65785112@news.neostrada.pl>
    <55e3f538$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <ms0tr4$3sq$1@news.supermedia.pl>
    <55e400b2$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <ms2hiq$pv5$5@dont-email.me>
    <ms3k6j$fi9$1@srv.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 1 Sep 2015 09:13:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="26167";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19+O0i9HqnkUd1vs5tqeu/q1d+YI14NcJA="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/42.0a2
    In-Reply-To: <ms3k6j$fi9$1@srv.chmurka.net>
    Cancel-Lock: sha1:kE5GHtbxDSFzdEpbiwYb8ViwAWY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615730
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Gałka wrote:
    >
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:ms2hiq$pv5$5@dont-email.me...
    >>
    >> No właśnie jeden raz.
    >> Całość informacji idzie do banku i jak bank odpisze OK to bankomat
    >> zacznie liczyć kasę.
    >>
    > Potrzebowałem kiedyś w nocy z soboty na niedzielę skorzystać z bankomatu
    > i nie miałem pojęcia, że mBank akurat ma przetwarzanie i od godziny
    > transakcje nie działają.
    > Na 3 bankomaty dwa w jakimś momencie informowały, że się nie da, a
    > trzeci zaczął odliczać kasę a dopiero potem napisał, że się nie da.
    > Na podstawie tego doświadczenia stawiam tezę, że funkcjonują różne
    > rozwiązania.
    > P.G.
    Zapewne zaczął odliczać kasę w "miedzyczasie", po to żeby ci ją szybciej
    wystawić jak dostanie potwierdzenie.

    taki ficzer, zeby sie bankomaty tej firmy sprzedawaly jako te bardziej
    innowacyjne.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1