  • Data: 2002-02-19 14:13:54
    Temat: Re: PIN i mBank
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> wrote in message
    news:a4s1da$rfc$1@news.tpi.pl...

    > No tak. Dla ciebie najlepszym sposobem na autoryzacje karty jest nie miec
    > ogole karty. Mozna przeniesc sie na koniec swiata, zamieszkac w chatce
    > zbudwanej z chrustu i olac cala cywilizacje. Tylko po co? Ryzyko czai sie
    > wszedzie...

    Masz jakieś zaburzenia w percepcji :-((

    Skoro udaje sie wykraść PIN i zawartość paska
    w "spreparowanych bankomatach"
    (które wiem gdzie stoją i jest ich mniej),
    to istnieje uzasadnione przypuszczenie, ze
    takie praktyki są możliwe również z PIN-Padami.

    Przy wprowadzaniu PINu Klient nie ma żadnych
    szans w sporze z bankiem.

    Podpis (uważam za lepszy sposób) mozna porównać
    u grafologa. z PINem nie ma to sensu.

    Sposób autoryzacji gdzie wszystkie jej elementy
    są poza moją kontrolą jest dla mnie nie do przyjęcia.
    Nie mam zamiaru prosić się kłopoty.

    Pewnym kompromisem była by mozliwość zmiany PINu
    Ale to nie dla każdej karty jest możliwe i czasami jest płatne.

    BAH