  • Data: 2002-04-08 16:47:13
    Temat: Re: PITy a przelew
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Było to już niedawno na grupie ale powtarzam - przelewy "stare" do Urzędu
    Skarbowego należy odpowiednio wypełnić:
    np do zapłaty VAT-7 należy to wypełnić tak:

    Tytułem: /TI/Nxxxxxxxxxx/OKR/02M03/SFP/VAT7/
    gdzie xxxx oznacza numer NIPu, jeśli jest potrzeba wypełnić ostatnie pole to
    jeszcze np:
    /TXT/DEC.RYCZAŁT lub inny wpis.

    Z.K.