  • Data: 2002-04-09 19:13:02
    Temat: Re: PITy a przelew
    Od: "Ola" <o...@n...wa.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co wiecej - moj maz napisal do mBanku maila z tym samym pytaniem i uzyskal
    odpowiedz, ze do podatku nie ma zadnych specjalnych formularzy!!!!!
    Oczywiscie, ze sa, a dodatkowo NBP zmienil format kont bankowych. Dwie
    pierwsze cyfry kontrolne, zeby bylo smiesznie, oznaczaja, jaki podatek
    placisz.
    Tez nie bardzo wiem, jak to zrobic - pewnie skonczy sie na tym, ze wypelnie
    przelew recznie (nie robilam tego juz ze dwa lata :-((( i zaniose do mojego
    oddzialu BSK.

    Pozdrawiam

    Ola