    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP
    Date: 25 Mar 2006 11:58:12 +0100

    > Bankomat PKO BP zatrzymal karte. Powod w zasadzie nieistotny ale tez z
    > winy
    > banku. Po zgloszeniu sie do oddzialu macierzystego kazano udac sie do
    > oddzialu
    > gdzie jest bankomat ktory zabtrzymal karte. To chyba jakas paranoja -
    > mieszkam w
    > W-wie a jakby zatrzymal karte bankomat w Szczecinie to musialbym jechac te
    > 550
    > km? To chyba jakis idiotyzm :-( Czy faktycznie trzeba tam isc?

    Kiedys tak mialem z PeKaO SA w 2002 roku.
    Złamala mi sie na pół karta Maestro, a IKM gdzies posialem. Oddzial swój
    mialem w Szczecinie, a w tym czasie mieszkalem tymczasowo w Trzciance.
    Zadzwonilem do oddzialu do Szczecina pytając sie co mam zrobic. Odpowiedz
    byla, ze moge zlozyc wniosek o karte w Szczecinie albo w oddziale w
    Trzciance.
    Poszedlem do oddzialu w Trzciance i uslyszalem, ze niczego tu nie zalatwie,
    bo moj oddzial jest w Szczecinie i tam muszę to zalatwiac. Monthy Pyton.

    Musialem sie wiec udac ok.170 km by to zalatwic. Dobrze ze przynajmniej moj
    oddzial byl czynny w soboty. Zlozylem wniosek i poprosilem, zeby mi karte
    przeslali do Trzcianki na adres gdzie mieszkalem. Uslyszalem, ze mogą mi
    wyslac jedynie na adres, ktory podalem dla doreczania wyciągów. Chcialem
    zmienic ten adres ale pani mi powiedziala, ze jezeli chcialbym miec adres w
    Trzciance, to powinienem zmienic oddzial, a to by oznaczalo zamkniecie konta
    tu, likwidację kart, koniecznosc splaty linii kredytowej, otwarcie konta w
    Trzciance i otwarcie tam konta z kartami, linii kredytowej z prowizjami itp.

    Podziekowalem, przyjechalem do Szczecina raz jeszcze po karte i przy
    najblizszej okazji zmienilem bank.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl