  • Data: 2007-03-15 17:25:08
    Temat: Re: PKO BP
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Mar, 15:54, SirMike <s...@F...onet.pl> wrote:

    > Zawsze mozesz sprobowac ale imho to nie ma sensu. Na pewno nie zalatwisz
    > tego w ciagu kilku dni - na dluzsza mete nie jest to warte tych 60 zlotych.
    > Pytanie - po cholere byla Ci ta historia rachunku? nie dostawales wyciagow
    > co miesiac?

    Historia rachunku byla mi potrzebna do karty kredytowej w innym banku.
    Potrzebowalem na juz, nie mialem czasu na drukowanie sobie z
    internetu. Skurczybyki ta historie policzyli jako 10 zlotych za
    miesiac, czyli dziesiec zlotych za kilkanascie linijek tekstu. Nie
    dostawalem wyciagow, bo je sobie anulowalem, wygodniejsze wydaje mi
    sie korzystanie z netu, nie lubie dostawac ton papierow.

    Najgorsza w tych cholernym banku jest ta dziadowska mentalnosc i brak
    organizacji. Patrze sobie na kobiete w okienku, tlumaczy mi jakies
    glupoty i krew mi sie w zylach gotuje, a z drugiej strony widze jak
    robi 10 rzeczy na raz i zal mi sie jej robi.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski