eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-))) › Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Date: 25 Mar 2003 08:21:55 +0100

    "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić sprawę w banku"?

    To zdanie w całosci pokazuje jak PKOBP trakuje Klienta. Przypominają się
    mroczne lata osiemdziesiąte. Gdzie jest Urząd Ochrony Konsumenta. Czy osoba,
    która pozwoliła sobie na takie stwierdzenie jeszcze pracuje?.
    Ja wiem, że niektórzy powiedzą tak: przecież klient zawsze może zmienic Bank.
    To nie jest jednak rozwiązanie. Reakcja UOK powinna byc natychmiastowa i
    zdecydowana. Tensor1
    PS. Jest rzeczą oczywistą, że w trakcie wdrażania nowego systemu mogą wystąpić
    przejściowe kłopoty. Nie może to jednak powodować KRADZIEŻY pieniędzy klienta.
    Bezczelnością jest stwierdzenie, że klient ma to sobie wyjaśnić.