  • Data: 2016-04-03 15:08:01
    Temat: Re: PKO BP IKO - mistrzowie procesu
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 16:24:26 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Potwierdzam, że po przeprowadzonej aktywacji aplikacji na telefonie NIE
    > MA najmniejszego śladu po rzekomo wysłanym sms.
    >
    > Różna rzeczy ta aplikacja robi, ale sms nie wysyła.
    >
    > A wiem, bo niedawno po aktualizacji aplikacji każde uruchomienie
    > kończyło się komunikatem 'to pole nie może być puste' i musiałem
    > skasować i zacząć od nowa.
    >
    > Aktywacja jest nieprawdopodobnie upierdliwa.
    >
    > 1. Zalogować w aplikacji na telefoniku.
    > 2. Podać kod ze zdrapki.
    > 3. Nadać pin.
    > 4. Zgodzić się na rzekomy sms.
    > 5. Zalogować w przeglądarce.
> [...]

    Hmm - gdzie wymagaja od Ciebie SMSa - przy nadawaniu PINu? Moze w nowej wersji
    zostalo to wlaczone, bo nie powinno o to prosic.
    A znacznie szybszym sposobem aktywacji jest IVR - dzwoni srednio w ciagu 20-30 sekund
    i przepisujesz 4 cyfry. Co do narzedzia autoryzujacego przy nadawaniu PIN do appki -
    sprawdze i dam znac.