  • Data: 2004-06-29 11:38:26
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a ty myślisz że nowe nr. tel skąd się biorą - z kosmosu ?

    wiele z nich pochodzi od osób które zrezygnowały - sama miałam jeden nr tel po
    kimś i był to tel na abonament

    ilość nr dziewięciocyfrowych jest skończona i nr po abonentach
    którzy "wypadli" z umów o świadczenie usług tel. się po prostu nie marnuje

    wiele z tych numerów jest bardzo atrakcyjnych - i od razu są wybierane przez
    nowych abonentów, którzy nie są informowani że jest to nr po kimś a wybierają
    go np. kierujac się łatwą to zapamiętania układem numerycznym