eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP S.A. - kłopot z roweremRe: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
  • Data: 2004-08-02 07:44:51
    Temat: Re: PKO BP S.A. - kłopot z rowerem
    Od: "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    KK:
    Przepraszam, ale wczesniej nie mogłem uczestniczyć w dyskusji.


    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cegbvd$cks$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > > Nie, to problem instytucji, ktora uwaza, ze klient jest dla niej, nie
    > > odwrotnie.
    >
    > Dokładnie tak.
    >
    > > Zwlaszcza, ze klient w tym przypadku nie rzada niczego
    > > niestworzonego. Co napisalem w innym poscie. A niewpuszczanie, 'bo nie'
    > > (bo racjonalnych powodow nie widze) jest w stosunku do klienta
    arogancja.

    Waśnie o to mi chodzi, dlaczego klient, który przyjechał na rowerze jest tak
    traktowany.
    Wystarczy postawić stojak przed bankiem albo od razu udostępnić podwórze
    (niech to nawet kosztuje parę złoty).
    Same plusy.

    > Pełna zgoda. Dlatego taki klient powinien zagłosować nogami, tj.
    > rowerem..... I pójść do innego banku.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    >

    To była jednorazowa wizyta w tym banku,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1