    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP SA dał mi nadzieję na zarobek!!!
    Date: Sat, 15 Jul 2023 00:30:16 +0200

    W dniu 2023-07-14 o 12:40, J.F pisze:

    > Smiertelnosc Covida jest dosc mierna, ok 1%.
    > No ale jak masz pecha, to bedziesz w tym 1%.

    A jaka jest procentowa szansa że umrę jak w szpitalu będą wolne łóżka
    ale ich nie będzie można używać?

    > Z trzeciej ... jak na zawał zszedl szybko, to mu już testu nie robili.

    Nie znasz realiów. Każdy pozytywny test na wagę złota. łóżko z covidem
    drożej płacone.
    Mój ojciec chrzestny umarł na zawał/wylew ju nie pamiętam ale wpis o
    covidzie pojawił się dopiero na papierach zgonu.

    > Owszem, ale zauważ jak hospitalizowanych traktowano - test koncowy,
    > jak nie miał, to wynocha, jak miał, to przedłuzenie pobytu.
    > Czyli wirus był zwalczany.
    > A do szpitala raczej trafiał z poważnymi objawami, reszta na
    > kwarantannie w domu.

    Piszesz o konketnym leczeniu a chodzi o całościowe zarządzanie "walki" z
    "pandemią"

    Teraz przez lata będziemy odczuwać tego skutki

    Fakt na początku była panika ale potem pojawiały się dane które nie
    wskazywały dużej śmiertelności, badania o skuteczności lokdałnów i maseczek.
    A mundre głowy dalej brnęły w to co jebane WHO zalecało.

    > A jakos uzasadniają te szkodę? Bo miliardy sie zaszczepiły
    > i na razie chyba negatywnych skutków nie ma.

    O widzisz. Jak miną lata potrzebne do prawdziwego przetestowania
    szczepionki to będzie można coś powiedzieć

    I nadal nie mamy odpowiedzi na pytanie: Dlaczego nie uznano szczepienia
    na covid jako obowiązkowego?
    Przecież kupiono po kilka dawek na głowę.

    Co powstrzymało mundre głowy?