  • Data: 2006-01-12 11:51:03
    Temat: Re: PKO BP biznes partner - rece opadaja
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj - ale to juz rozliczone?

    TAK srodki rozliczone czyli historia konta

    > Bo ja przelalem (mam zwykjly ROR) 2 zl - w nierozliczonych mam istotnie
    > 2,5zl, ale w historii 2 zl...

    nie bardzo rozumiem, transakcja jest albo w srodkach nierozliczonych
    albo w historii,
    jak moze byc ten sam przelew w dwoch miejscach jednoczesnie?

    W moim przypadku najpierw w srodkach nierozliczonych a potem
    w historii, kwota przelewu zostala powiekszona o prowizje.

    Formalnie jest wszystko OK ale sposob zapisu to jakas paranoja.