  • Data: 2003-07-22 13:40:54
    Temat: Re: PKO BP - co to za gowno?
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tak sie zastanawiam - co to w ogole jest PKO BP?
    >
    > Chyba jestem prawdziwym szczesciarzem, ze nie zalozylem sobie konta w
    > tym wspanialym banku!

    Zgadzam się w całej rozciągłości. Z tym, że ja kiedyś miałem tam konto.
    Później uciekałem aż się kurzyło...

    Kilka smaczków:
    - moim Teściom zamknęli oddział z powodu remontu,
    bez powiadomienia (!). Nawet nie było kartki na drzwiach...
    - mojemu koledze z pracy wysłali cudzą (!) kartę Visa Electron
    (nazwisko się zgadzało, ale tylko mniej więcej)
    - kiedyś usiłowałem pobrać w swoim oddziale 2000 PLN.
    Po półtoragodzinnym (!) oczekiwaniu dowiedziałem się
    że sorry, bo mają awarię systemu. Forsę wyjąłem z Visy,
    oczywiście byłem do tyłu
    - o awariach bankomatów, czy staniu w dłuugich kolejkach,
    nawet nie wspomnę...

    Polecam ludziom o mocnych nerwach i mającym niewiele
    do stracenia. ;P

    T. D.