eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP i nowy system obsługi › Re: PKO BP i nowy system obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i nowy system obsługi
    Date: Wed, 17 Sep 2008 15:27:12 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <1...@4...net>
    <g...@h...gregu.cjb.net>
    NNTP-Posting-Host: acpj59.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1221658493 15649 83.10.215.59 (17 Sep 2008
    13:34:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Sep 2008 13:34:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455153
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 16 Sep 2008 22:01:27 +0200, Grzegorz Mazur napisał(a):

    > Tak się śmiesznie składa, że dzisiejsze problemy to nie wina firm, które
    > wygrały przetarg :)

    A czyja? Panie niedysponentki wyraźnie zwalają wszystko na mowy system -
    pani dyrektor oddziału takoż. Oczywiście, wina zawalenia się systemu może
    leżeć po stronie niekompetencji obsługi, może także być spowodowana np. za
    dużą ilością klientów :>

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1