eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP i problemy z bankomatemRe: PKO BP i problemy z bankomatem
  • Reply-To: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>
    From: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a43ia9$2jc$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: PKO BP i problemy z bankomatem
    Date: Mon, 11 Feb 2002 22:42:43 +0100
    Lines: 33
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1013463816 kenny.kom-net.pl (11 Feb 2002 22:43:36 +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.vogel.pl!nnrp
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162334
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a43ia9$2jc$1@news.tpi.pl...

    [ciach]
    > Na
    > pewno im tego nie podaruje bo przeciez przez cala sprawe stracilem
    zaufanie
    > do tego banku. Od tej pory za kazdym razem moja reka bedzie drzec
    wkladajac
    > karte do tego bankomatu z obawy przed powtorzeniem sie calej historii.
    >
    > Tym czasem prosze was grupowicze o opinie na ten temat. Czy komus z Was
    > przydarzyla sie podobna historia? Jak zostala rozwiazana Wasza sprawa?
    > Chcialbym dowiedziec sie jak najwiecej w tym temacie aby moja reklamacja
    > byla skladana w sposob prawidlowy i profesjonalny.

    Spoko, w ten sposób możesz stracić zaufanie do wszystkich banków, bo w
    każdym bankomacie się to zdarza sporadycznie. Wszystkie takie reklamacje są
    rozpatrywane na korzyść klienta po uzgodnieniu stanu gotówki w bankomacie i
    porównaniem go z dziennikiem operacji.
    Nie martw się. Rzecz nie w tym, co Ci się przydarzyło (i nie jest to wina
    pracowników placówki, którym zrobiłeś raban), ale w tym, aby profesjonalnie
    i szybko potrafili rozpatrzyć Twoją reklamację. Dopiero w przypadku, gdy
    sprawa się będzie ciągnęła - wówczas jest to powód, aby tracić zaufanie.

    Pzdr,
    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|
    |--- l...@b...gnet.pl w...@k...pl ---|
    +--- ICQ: #45256072 GG: #1993638 ---+


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1