eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP i problemy z bankomatemRe: PKO BP i problemy z bankomatem - pochawala dla PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Przemek" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP i problemy z bankomatem - pochawala dla PKO BP
    Date: Sun, 3 Mar 2002 23:10:24 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 54
    Sender: M...@p...onet.pl@pa135.lubon.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <a5u71k$mke$1@news.onet.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa135.lubon.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1015193460 23182 217.97.57.135 (3 Mar 2002 22:11:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Mar 2002 22:11:00 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167595
    [ ukryj nagłówki ]

    No to masz fajnie PEKAO SA to napawde super bank ;) tez jada na ZORBIE :)
    mowisz za jak juz wloskie to jest super ? W kanadzie pewnie tez tak jest ale
    oczywiscie wszystko jest lepsze co obce bo taka jest mentalnosc. Awarie
    bankomatow to w wiekszosci przyczyna lacz TPSA albo telbank.
    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:69ec.0000034d.3c80819a@newsgate.onet.pl...
    > > Znów wychodzi gdzie Polska leży... Przepraszam was, ale jestem polakiem
    > > mieszkającym w Kanadzie od 15 lat. To co opisujecie tutaj jest dla mnie
    > > horrorem. Przez 15 lat używam bankomaty w Kanadzie, z racji moich
    interesów
    > > używam bankomaty przynajmniej raz dziennie. Tutaj szok... nigdy nie
    spotkałem
    > > się z sytuacją opisywaną na tej liście. Tutaj to się określa skandalem!
    > > Pieniądze są na koncie wasze (nie banku), jak jest problem z systemem
    > > (bankomatem) bank ma obowiązek raktyfikować sprawę "natychmiast", a nie
    na
    > > sprawdzimy i niech pan sprawdzi za ... za trzy tygodnie.
    > > Panie i Panowie na grupie, nie dajcie wmówić sobie, że Banki Polskie są
    na
    > > światowym poziomie. Prawda jest taka... są dalekie od świata. To co się
    > > wyprawia w Polsce nie jest normalne. Powtarzam, jest to nie normalna
    sytuacja.
    > > Mam konto, też w Polsce (PKO SA) i dla nich norma światowa jest nie
    możliwa
    > do
    > > osiągnięcia. Za każdym razem podobne przypadki się wam zdażą, składajcie
    > > oficjalne skargi, tylko publiczna presja może pomóc.
    > > Wiem, że znajdą się osoby, które znajdą ten tekst jako "wychwałkę
    Kanady",
    > nic
    > > takiego, jest mi poprostu wstyd. Nawet Ambasada Kanadyjska w Warszawie
    > ostrzega
    > > przed polskimi bankami i ich bankomatami. Poprostu płakać się chce.
    > > Pozdrawiam
    > > Derek
    > > > Wczoraj napisalem:
    > > > >
    > > > > Po uplywie 3 tygodni zwrócono mi reklamowana kwote:
    > > >
    > > > > Natomiast nie odpowiedziano mi jeszcze na list opisujacy zaistniala
    > > > > sytuacje, wysłany na adres: s...@p...pl
    >
    > zgadzam się całkowicie z tobą.
    > nie polecam,nigdy nie polecałem i napewno nie bede nikomu polecał PKO BP
    SA.
    > osobiście uzywam PEKAO SA (VC do rachunku walutowego w USD) a to
    naszczęścię
    > zupełnie inny bank prywatny i właścicielem jest włoska firma.
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1