    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP kupił Inteligo
    Date: Thu, 12 Sep 2002 18:02:56 +0200
    Sender: [witekd mail.onet]@217.153.106.194

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:alpoce$kff$1@news.tpi.pl...
    > Akurat to jest dosc jasne: PKO BP kupilo "maszynke do podpisywania umow i
    > prowadzenia kont" oraz marke Inteligo (a co za tym idzie firme Inteligo
    > Financial Services). Ponadto nastapilo przejecie klientow detalicznych
    > obslugiwanych za posrednictwem Inteligo. Mniej jasne jest natomiast jak
    > rozstanie to rozwiazane od strony technicznej.

    Wydaje mi sie, ze w finalnie wygladalo to tak, ze wyodrebnili z BGB -pion
    detaliczny i sprzedali go razem z inteligo.

    > Mysle, ze konieczne beda
    > nowe umowy i zmiana numeracji kont (przynajmniej w czesci dotyczacej
    > kodu banku). Chyba, ze znajdzie sie jakis inny sposob.....

    A niby jak ? IMO bedzie konieczna zmiana numeracji rachunkow, bo przeciez
    sprzedali BGB bez licencji bankowej ! Tak wiec, ze zmienia numery kont, to
    jest oczywiste. Pytanie brzmi JAK beda wygladac te numery ? Czy to bedzie to
    'wspanialy' standard PKO BP, czy moze od razu IBAN ? Jedno jest pewne -
    bedzie duuuuuuuzy bajzel i zanim to zacznie poprawnie dzialac minie duzo
    czasu.
    A co do umow to nie wiadomo... w koncu nie wiemy nic o tej transakcji :(
    BTW niestety ten balagan (ze zmiana numerow kont) nie ominie tez mB :(((

    pzd
    witek