eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFLRe: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
    From: "Marek Dul" <d...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
    Date: Tue, 29 Apr 2003 19:51:04 +0200

    Użytkownik Krzysztof z Warszawy kw1618 <k...@i...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:kWwra.77022$v...@n...chello.at...
    > Ja przykładowo mam konto w BPH PBK i jakiś czas temu dałem się
    namówić na
    > kredytową kartę EC/MC Silver (mam Srebrny Sezam). Były promocyjne
    warunki
    > przyznawania, gdy oddało się starą kartę PBK Univers. Oddałem tę
    starą
    > kartę, a nadal "widzę" ją w internecie na swoim koncie, czyli co?
    bank cały
    > czas jest gotów do jej obciążania ????

    Mam podobnie z karta MC BPH (charge). Zlikwidowalem ja dostajac
    kredytowa MC. Ale nadal ja widze w internecie. Dwie interwencje w
    oddziale nie pomogly. Natomiast odpowiedz na zapytanie mailowe mnie
    rozsmieszyla do bolu:

    cytuję:

    Szanowny Panie
    Uprzejmie informuję,że karta EC/MC STANDARD będzie jeszcze widoczna
    systemie Sez@m przez cztery miesiące od daty zakończenia ważności
    karty.
    Okres Pana karty skończył się 28/02/2003 , a więc do końca
    czerwca karta
    będzie jeszcze widoczna.Jest to czas, w którym Bank oczekuje na
    wpływ
    ewentualnych (spóźnionych) transakcji realizowanych za pomocą tej
    karty.

    Fakt, że karta zostala przecieta w listopadzie 2002 przez
    pracownika banku, ze podpisalem zlecenie zamkniecia karty (nawet
    dwa razy) jak widac nie maja zadnego znaczenia. Waznosc do lutego
    to do lutego. Ciekawe, czy gdybym sprobowal zaplacic nia w
    internecie (mialem zapisany numer) to bank autoryzowalby
    transakcje?

    Pozdrawiam
    Marek