eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - odmiejscowienieRe: PKO BP - odmiejscowienie
  • Data: 2002-05-24 00:16:25
    Temat: Re: PKO BP - odmiejscowienie
    Od: "Grzesieq" <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pilne i konkretne pytanko: czy bedac klientem oddzialu PKO BP w
    > miejscowosci A moge dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
    > miejscowosci B?
    Teoretycznie tak - PKO BP ma teraz wszystkie rachunki prowadzone On-Line
    wiec nie powinno byc problemu. Ale jak to z tym jest to nie wiadomo.
    Jakis czas temu pomieszkiwalem sobie w Warszawie a rachunek mialem w
    oddziale oddalonym o 100 km. Pewnego dnia musialem zrobic przelew na inny
    rachunek. Poszedlem sobie do Rotundy przed 18-ta. Wypisalem przelew podajac
    numer swojego rachunku a pani w okienku mi powiedziala ze nie przyjmie mi
    tego bo moj oddzial juz pewnie jest po godzinach pracy i oni nie moga
    sprawdzic wzoru mojego podpisu. Ja im na to ze to nie jest konieczne, ze mam
    ze soba karte kredytowa i moga porownac podpis z podpisem na karcie. A ona
    dalej swoje. W koncu poszedlem po rozum do glowy - wyszedlem na zewnatrz,
    wyciagnalem pieniadze z bankomatu, wypisalem nowy blankiet - tym razem nie
    przelewu ale wplate na konto i wrocilem do tego samego okienka. Lacznie z
    podwojnym staniem w kolejce i wypisywaniem dwoch blankietow stracilem ponad
    godzine czasu...

    Pozdrawiam,

    Grzesieq


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1