  • Data: 2003-10-03 18:33:38
    Temat: Re: PKO BP - promocja ??
    Od: "MW" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jak do końca jest z tą promocją kredytu mieszkaniowego w tym banku?
    Zmniejszono do zera prozwizję (dla kredytów > 100 tys. zł) ale czy nie
    zwiększono przez to marży o 0,15% (teraz np. oprocentowanie wynosi WIBOR3M +
    1,65% dla wkładu własnego 20-40%)?
    Czy po upływie promocji (do końca tego miesiąca) bank wraca do starej marży
    (1,5%)? Wtedy warto byłoby zaczekać...

    Pozdrowienia,
    Marcin