eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy) › Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
  • Data: 2003-01-27 18:19:40
    Temat: Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Toomaas napisał(a):

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:1cdc.00000725.3e355d78@newsgate.onet.pl...
    > > Wplacalem pieniadze na Inteligo w PKO BP.
    > > Bylem zdziwiony bo na potwierdzeniu dokonania wplaty widoczny jest tylko
    > numer
    > > odbiorcy. Przy wpłacie nie podaje sie danych odbiorcy (imienia i
    > nazwiska).
    > >
    > > Ja jak wpłacam w PKO BP zawsze dostaje potwierdzenie wpłaty z numerem
    > konta i moimi danymi.

    Ja podobnie. Ale ich trzeba za każdym razem sprawdzać. Raz po dokonaniu wpłaty
    panienka z okienka zadzwoniła do mnie na komórkę, że jej pieniędzy nie dałam.
    Dodam, że wcześniej przy wypisywaniu potwierdzenia narobiła więcej błędów niż
    mi się wydawało, że można zrobić. Błędy tylko w moich danych, nr konta był ok.
    , ale zawsze mogli coś próbować kombinować i nie wydać.
    PKO to PKO....
    Kaa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1