eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
    Date: Mon, 27 Jan 2003 20:53:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 50
    Sender: n...@o...pl@pc192.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <b142nf$fmg$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc192.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1043697199 16080 213.76.10.192 (27 Jan 2003 19:53:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jan 2003 19:53:19 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:225650
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1cdc.00000725.3e355d78@newsgate.onet.pl...

    > Wplacalem pieniadze na Inteligo w PKO BP.
    > Bylem zdziwiony bo na potwierdzeniu dokonania wplaty widoczny jest tylko
    numer
    > odbiorcy. Przy wpłacie nie podaje sie danych odbiorcy (imienia i
    nazwiska).

    No to coś ktoś popierniczył.

    Przy wpłacie gotówkowej w placówce PKO BP na inteligo musisz podać numer
    rachunku odbiorcy, a także jego dane i swoje dane [nadawcy].

    W przypadku wypisanych ręcznie kwitków [formularzy standardowych] - jest to
    oczywiste - gdyż są odpowiednie pola do wypełnienia, które potem obsługa
    wprowadza do systemu.

    W przypadku wpłaty na dyspozycję ustną - także należy podać dane nadawcy i
    odbiorcy. Dane nadawcy widać potem w historii rachunku.

    Zależy też jak to potem wpiszą do systemu - u mnie raz wpisali tylko
    nazwisko i tytuł zmienili na "wpłata własna"... Jak się komu chce...

    Można też edytować pole "tytułem"... Ale to długa historia i lepiej nie
    próbować... Generalnie powinno się dać...

    Sam w jednym oddziale dostaję dwa różne rodzaje potwierdzeń, w zależności od
    tego, która kasjerka mnie obsługuje...
    Albo czasami obciążają mnie prowizją, a dopiero na mój protest anulują
    opłatę i wprowadzają na nowo... Jakby system nie rozpoznawał numeru i
    automatycznie naliczał opłatę - inaczej - kobicie z reguły trzeba wyraźnie
    zaznaczyć, że to inteligo BEZ prowizji - bo ona musi to jakoś inaczej
    wpisać... :-/

    Zauważyem też, że w danej placówce po jednej operacji wpłaty już pozostają
    dane klienta w systemie...


    Tak, że jest duży bałagan z tymi wpłatami, zależy od osoby, jej kompetencji
    i humoru...
    Chyba trzeba będzie poczekać na ten nowy system informatyczny PKO BP, żeby w
    końcu nabrało to jednolitego kształtu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1